بین مطالب وب سایت جستجو کنید

این وبسایت بروز می باشد و شما میتوانید هر روز مطالب جدید و بروزی را در این وبسایت مشاهده کنید.

<-Text2->


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
<-Text3->
erfanjavadi
15:4
دو شنبه 30 دی 1392
6cc1b1751y5mrchgf.jpg
 

 

بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی فعالیت می کنند در میان محصولات خود برنامه هایی را نیز تولید می کنند که معمولا به عنوان یک برنامه میریتی امنیتی محسوب شده و در واقع از چندین ابزار مختلف امنیتی دیگر تشکیل شده است. وجود چنین برنامه هایی و نصب آن ها بر روی سیستم عامل به کاربران برای برقراری امنیت بیشتر بر روی سیستم ها کمک می کند و بدین ترتیب کاربران کمتر دچار مشکلات امنیتی نظیر وجود برنامه های جاسوسی ، حملات هکرها ، ویروس ها و ... می شوند.

Outpost Security Suite PRO نام یک مجموعه نرم افزاری امنیتی کامل می باشد که در آن می توان به ابزارهای مختلف برقراری امنیت دسترسی داشت. نسخه جدید این نرم افزار که در سال جدید میلادی ( 2008 ) برای کاربران عرضه شده است از ویژگی های جدیدی نیز برخوردار می باشد. به وسیله این نرم افزار کاربران به راحتی قادر به کنترل سیستم ها برای مقابله با مشکلات امنیتی مختلف خواهند بود و یک امنیت همه جانبه را بر روی سیستم خود برقرار می کنند. این نرم افزار از چندین بخش مختلف تشکیل شده است که از این بخش ها می توان به قسمت هایی نظیر ابزارهای ضد ویروسی و ضد جاسوسی ترکیبی اشاره نمود. همچنین از دیگر ابزارهای پرکاربرد این نرم افزار می توان به برنامه محافظتی اشاره کرد. این نرم افزار از تولیدات کمپانی Agnitum Ltd می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 225
موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار ضد هک , ,
erfanjavadi
15:3
دو شنبه 30 دی 1392

http://www.cdn.gfxpedia.com/software/zz/img/88.10.28/mcafee%20copy.jpg

نسخه جدید و ۲۰۱۰ اینترنت سیکوریتی مشهور و قدیمی پرکاربرد مک آفی عرضه شد.مک آفی شرکتی بزرگ و محبوب در ضمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویرویس میباشد که همگان ان را میشناسند.نرم افزار McAfee Internet Security Suite یکی از مشهورترین برنامه های کامپیوتری در زمینه جلوگیری از انواع حملات و بین بردن اطلاعت میشود.اینترنت سیکوریتی McAfee جستجوی ویروس ها، spyware ها یا هر نوع malware را با همان سرعت آنتی ویروس نورتون انجام می دهد.
سیستم پشتیبانی اطلاعات McAfee مشخصه جالب دیگریست که به آن اضافه شده است. بخش Antispam این نرم افزار با بسیاری از آنتی ویروس های دیگر یا نرم افزارهای امنیتی Internet برابری می کند. آنتی ویروس McAfee از برنامه Outlook، Thunderbird، Eudora و همچنین POP3 و MAPI پشتیانی می کند. آنتی ویروس McAfee به محض اینکه ویروسی را شناسایی کند تقریباً طی چند ثانیه آنرا از بین می برد. همچنین قابلیت به روز رسانی آن در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود و بطورکلی نسبت به نسخه ی قبلی آن سریعتر به روز رسانی می شود. می توان گفت برخورداری از چنین ویژگی فوق العاده ارزشمند است. در رده بندی آنتی ویروس ها، McAfee درجه A را به خود اختصاص داده است.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 193
موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار ضد هک , ,
erfanjavadi
15:2
دو شنبه 30 دی 1392

http://vatandownload.com/img/dlarchive/f0ooyb%20copy.jpg

اگر با آپدیت آنتی ویروس های خود خسته شده اید . اگر دنبای آنتی ویروس قوی و مجانی هستید . پیشنهاد میکنم این پست را حتما دانلود کنید .

avast! Antivirus Professional Edition، مجموعه ای از آخرین تکنولوژی های حفاظتی هست برای تحقق تنها یک هدف و آن چیزی نیست جز دست یابی به بالاترین سطح حفاظتی در مقابل انواع ویروس های کامپیوتری. !avast نرم افزار ایده الی برای کلیه ایستگاه های کاری تحت سیستم عامل ویندوز می باشد. avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار avast! .:

تعداد بازدید از این مطلب: 201
موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار ضد هک , ,
erfanjavadi
15:1
دو شنبه 30 دی 1392

http://vatandownload.com/img/dlarchive/Invisible_Browsing.jpg

نرم افزار Invisible Browsing با تغییر آی پی سیستم به شما این امکان را می دهد که به طور ناشناس در دنیای اینترنت به گشت و گذار بپردازید. اصول کاری این نرم افزار بر مبنای دو حالت استوار است حالت اول مربوط به وضعیت اتوماتیک است یعنی آی پی شما پس از کلیک بر روی گزینه ی Change IP و بدون انجام هیچ تنظیماتی تغییر پیدا می کند و شما توسط هر کدام از مرورگرهای سیستم قادر به جستجوی پنهانی در اینترنت هستید. اما حالت دوم مربوط به وضیعیت دستی بوده یعنی شما تنظمیاتی را به دلخواه در نرم افزار انجام می دهید به طور مثال آی پی یکی از کشورها را به عنوان آی پی خود بر می گزنید و سپس وارد اینترنت می شوید. البته اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته شده اند تا حدودی عملکرد قابل قبولی را از خود نشان نداده اند اما این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه با حجم تقریبآ بالای خود می تواند به طور کامل عملیات تغییر آی پی را انجام دهد. یکی دیگر از قابلیتهای بسیار خوب این نرم افزار امکان تغییر آی پی پس از سپری شدن مدت زمان خاصی است در واقع این نرم افزار خود به صورت خودکار هر ده دقیقه یکبار آی پی را تغییر می دهد که البته شما می توانید در تنظیمات نرم افزار این زما را تغییر داده و یا کلآ آن را غیر فعال کنید. همچنین آی پی هایی که این نرم افزار در حالت اتوماتیک برای شما انتخاب می کند از کشورهایی بوده که هیچگونه محدودیتی ندارند و اینطور نیست که سایتی را به دلیل تحریم نتوانید مشاهده کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 195
موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار ضد هک , ,
erfanjavadi
14:59
دو شنبه 30 دی 1392

Rising PC Doctorیک ابزار نرم افزار پیشرفته جهت حفاظت از سیستم شماست.Rising PC Doctor همچون یک آنتی ویروس مطمئن کلیه حرکات سیستم شما را در نظر گرفته و به محض ورود بدافزارهایی همچون تروجان اسپای یا ویروس به طرف سیستم آنها را متوقف کرده و مانع از آلودگی سیستم شما می شود .به هنگام دریافت یا ورود هر گونه فایلی به سیستم بصورت اتومات فعال شده و تمام ورودی ها را با سرعت فوق العاده بالا اسکن می کند.در صورت مشاهده هر گونه فایل مشکوت آن را سریعا به آزمایشگاه خود منتقل کرده و مورد کنترل دقیق قرار می دهد .

تعداد بازدید از این مطلب: 188
موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار ضد هک , ,
erfanjavadi
14:58
دو شنبه 30 دی 1392

http://vatandownload.com/img/dlarchive/symantec-endpoint-protectionDA.jpg

 

Symantec Endpoint Protection نام یک مجموعه کامل امنیتی می باشد که توسط کمپانی بزرگ Symantec تولید شده است که از محصولات معروف این کمپانی در گذشته می توان به نرم افزار ضد ویروس Norton و بسته امنیتی Norton 360 اشاره نمود. این مجموعه امنیتی از ابزارهای مختلفی برای برقراری امنیت و حفظ ثبات در سیستم تشکیل شده است. ابزارهایی نظیر برنامه ضد ویروس ، نابود کننده برنامه های جاسوسی ، ابزار برقراری امنیت و حفاظت از شبکه و ... . این نرم افزار قدرتمند با جمع آوری تمام ابزارهای مورد نیاز برای حفاظت از سیستم به کاربران توانایی برقرار نمودن امنیت مناسب را می دهد

 

تعداد بازدید از این مطلب: 220
موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار ضد هک , ,
erfanjavadi
14:57
دو شنبه 30 دی 1392

http://vatandownload.com/img/dlarchive/Loaris-Trojan-Remover.jpg

 

Loaris Trojan Remover نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند.

 اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید.

هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و... هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید.

در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و ... در معرض خطر قرار دارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 203
موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار ضد هک , ,
erfanjavadi
14:56
دو شنبه 30 دی 1392

http://vatandownload.com/img/dlarchive/The-Cleaner.jpg

 

The Cleaner نرم افزاری که با نظارت فعالانه سیستم شما را از ویروس ها،تروجان ها،کی لاگر ها،جاسوس افزار ها و سایر بد افزار ها و حتی نظارت بر ایمیل شما را از دست این بد افزار ها محافظت می کند.در این نرم افزار از متدهای متنوعی برای حمایت سیستم کاربر استفاده می شود. The Cleaner قابلیت تشخیص و حذف malware هایی را دارد که اغلب توسط آنتی ویروس ها فراموش می شوند. این نرم افزار اولین برنامه برای حذف malware است و بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند از سیستم خود در برابر حملات خطرناک محافظت کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 183
موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار ضد هک , ,
erfanjavadi
14:54
دو شنبه 30 دی 1392

http://vatandownload.com/img/dlarchive/Anti-Trojan-Elite.jpg

 

تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر میشوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل هایی اجرایی مخلوط میکنند و برای قربانی ارسال میکنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته میشوند برای دزدیدن پسورد استفاده میکنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید.این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما میباشد، محافظت به صورت بلادرنگ در مقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاکسازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و ... همه از ویژگی های این نرم افزار میباشد.

قابلیت ها و امکانات اصلی نرم افزار آنتی تروجان
پشتیبانی کامل از دیسک سخت و پشتیبانی از اسکن حافظه
حفاظت و انجام نقش یک دیوار آتش قدرتمند در مقابل افراد و نرم افزار های جاسوسی و تروجان ها
امکان اسکن و بررسی فایل های فشرده همچون RAR , ZIP
امکان شناسایی فایل های سیستمی که توسط برنامه های مخرب و تروجان ها ایجاد می شود
قابلیت تعمیر کامل اینترنت اکسپلورر و ابزار رجیستری در صورت صدمه دیدن
به روز رسانی بسیار خوب برای شناسایی تمام نرم افزار های مخرب جاسوسی
سرعت پاسخ گویی بالای نرم افزار در اجرا و نصب نرم افزار
محیط کاربری ساده و بسیار کاربردی با امکانات بالا
سازگاری با اکثر نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7 و ویندوز ویستا

 

تعداد بازدید از این مطلب: 185
موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار ضد هک , ,
erfanjavadi
14:53
دو شنبه 30 دی 1392

http://vatandownload.com/img/dlarchive/Real-Spy-Monitor.jpg

 

Real Spy Monitor نام نرم افزاری کامل در زمینه جاسوسی و کنترل دیگران بر روی یک سیستم می باشد که به کمک ابزارهای مختلف موجود در این برنامه کاربران قادرند تا به صورت کامل از اقدامات انجام شده دیگر کاربران را تحت نظارت و کنترل خود داشته باشند. در این نرم افزار کاربران از ویژگی های متنوعی برخوردار می باشند که از این ویژگی ها می توان به مواردی نظیر مشاهده لیست وب سایت های بازدید شده توسط دیگر کاربران و همچنین مشاهده رمز عبور و شناسه های کاربری دیگران اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از ShareStar Inc می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 171
موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار ضد هک , ,

<-Text1->

وبلاگ چطور بود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



از این به بعد با بازی ها نرم افزار هاو.... جذاب و جدید روبرو میشوید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به Mihankids مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر