بین مطالب وب سایت جستجو کنید

این وبسایت بروز می باشد و شما میتوانید هر روز مطالب جدید و بروزی را در این وبسایت مشاهده کنید.

<-Text2->


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
<-Text3->
erfanjavadi
18:38
دو شنبه 30 دی 1392

http://vatandownload.com/image/img/2jcjn0bzz9emi6gwvxg4.jpg
 

آموزش شبکه کردن کامپیوتر ها در خانه و محل کار

 Home and Small Office Networking Interactive Tutorial

(بخش ویژه میهن کیدز ) - این آموزش مربوط به شرکت  میباشد

امروز وب سایت وطن دانلود برای طرفداران شبکه های کامپیوتری  , آموزشی را برای دانلود قرار داده است که شما با آن نیازهای خود را برای ایجاد یک شبکه کوچک خانگی معمولی و بی سیم بشناسید و با طرز کار Router ها  یا همون مودم های گیرنده شما و ارسال کننده سرور و همچنین پهنای باند و مدیریت ان اشنایی پیدا خواهید کرد و در انتها قادر خواهید بود به عیب یابی شبکه خود بپردازید.

تعداد بازدید از این مطلب: 218
erfanjavadi
18:35
دو شنبه 30 دی 1392

 

دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگليسي English Today

یکی از بی نظیر ترین مجموعه ی آموزش زبان انگلیسی

شامل 26 دي وي دي فايل هاي ويديويي , فايل هاي صوتي, کتاب هاي الکترونيکي و داراي حجم 63 گيگابايت است

( بخش ویژه میهن کیدز )
 

امروز قصد داریم یکی از قوی ترین آموزش های زبان انگلیسی را برای کاربران وطن دانلود قرار دهیم . این مجموعه در هیچ وب سایت ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و به صورت کامل ( 63 گیگابایت )

English Today یک محصول جدید و نوآورانه برای آموزش زبان انگلیسی می باشد که با هدف برآوردن نیازها و حداکثر استفاده برای دانش آموختگان طراحی گردیده است. English Today فقط یک پیشرفت ساده در یادگیری آموزش زبان انگلیسی نیست بلکه نشان دهتده یک رویکرد کاملآ جدید در برابر ساختار آموزش به روش ویدئویی است. در این آموزش زبان استاد ، دانشجو را در یک سری از داستانهای تنظیم شده راهنمایی می کند ، همچنین فرد می تواند به تمرین آنچه که در یک محیط تعاملی آموخته است بپردازد.

در هر دی وی دی تمامی فایل های صوتی مربوط به هر درس و فایل متنی (PDF) هر درس قرار دارد همچنین هر درس شامل بخشی برای کار و تمرین ، تمرینات تعاملی و جدول های گرامر برای تست مهارتهای دستور زبان می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 218
erfanjavadi
18:33
دو شنبه 30 دی 1392

http://vatandownload.com/image/img/fm1cp8b2kfrsp3k7gi.jpg

دانلود آموزش کامل امنیت شبکه و تجهیرات سیسکو با CCIE Security  - به صورت کامل

(بخش ویژه میهن کیدز )

این مجموعه آموزشی در 3 قسمت ارائه شده است.قسمت اول تحت عنوان CCIE SECURITY می باشد ی.قسمت دوم این مجموعه تحت عنوان امنیت تخصصی شبکه اینترنت با عنوان Internetwork.Expert.Security در ۵ قسمتمی باشدقسمت 3 نیز شامل Workbook Set میباشد .

در این مجموعه  آموزشی می توانید چگونگی ایمن سازی تجهیزات سیسکو و به طبع آن ایمن سازی شبکه را به خوبی بیاموزید .این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی CCBOOTCAMP آماده شده است

این وبدئو به همراه ده ها فایل PDF که شامل دستورات و توضیحات و نقشه های شبکه می باشند.

تعداد بازدید از این مطلب: 196
erfanjavadi
18:32
دو شنبه 30 دی 1392

http://vatandownload.com/image/img/0lqt8ifu9ds5uetx9uw.jpg

برای اولین بار در ایران به صورت کامل ...  80 گیگابایت با لینک مستقیم !

کامل ترین مجموعه ی آموزش گرافیک سه بعدی و نرم افزار
3DS Studio Max 

آموزش جامع تری دی مکس از شرکت CG Academy - در قالب 33 دی وی دی و 80 گیگابایت !


یکی از مشکلات بزرگ وب سایت های ایرانی و مخصوصا وب سایت های دانلود فارسی زبان
,  بی توجهی به مطالب آموزشی نرم افزار های تخصصی به دلیل حجم بالای آن ها میباشد . در ایران شاید بیش از 100 وب سایت و وبلاگ دانلود نرم افزار وجود داشته ولی فقظ 2 یا 3 وب سایت قدرت آپلود فایل ها و آموزش های عظیم مهندسی را دارند و سایر  این وب سایت ها فقط به فکر درآمد و کسب در آمد از کاربران به عنوان های VIP و ... در قبال دانلود این آموزش ها هستند . نرم افزار هایی مثل فایرفاکس و مدیاپلیر و ... در تمامی وبلاگ های دانلود نرم افزار هم امکان دانلود وجود دارد پس باید به فکر کار جدیدی برای پیشرفت علم در کشور عزیزمان باشیم .

تعداد بازدید از این مطلب: 233
erfanjavadi
18:30
دو شنبه 30 دی 1392

 

دائره المعارف بی نظیر britannica نسخه سال 2012
کاملترین، جامع ترین و پرفروش ترین نرم افزار دائره المعارفجهان

(بخش ویژه میهن کیدز )

 

در این بخش، وطن دانلود قصد دارد تا بی نظیر ترین دائره المعارف جهان را به شما معرفی کند. اگر به دنبال یک دائره المعارف کامل بر روی رایانه خود با امکان جستجوی پیشرفته میگردید، این نرم افزار همان چیزی است که شما می خواهید. دائره المعارف Britannica در واقع مجموعه سه در یکی است که برای سطوح حرفه ای، دانشجویی و کودکان قابل تنظیم است. هنگام نصب آن،از شما می پرسد تا سطح استفاده خود را مشخص کنید و به طور اتوماتیک بر سطح درخواستی شما تنظیم می شود.

به کمک این مجموعه دیگر وقت کمتری را برای جستجو و پرسه زنی های بی مورد اختصاص دهید و دقیق و سریع به سر مطلب مورد نظر خود خواهید رفت. نسخه 2012 این مجموعه کاملتر از هر دیکشنری که انتظار دارید برای شما خواهد بود. مجموعه ای از نقشه ها، تصاویر، توضیحات، آمارها، دیکشنری ها و بیوگرافی ها و هر آنچه که ممکن است سوالی در خصوص آن برای شما پیش آید را در این دیکشنری و دائره المعارف خواهید یافت.

نرم افزار هوشمند این دیکشنری با قابلیت های زیادی که در اختیار شما می گذارد، علاوه بر دائره المعارف، امکان استفاده از مجموعه ای از دیشکنری ها را به شما می دهد. تاریخ شمار دارد و به عنوان یک سرگرمی، اتفاقات مهم روزانه را بررسی می کند. همچنین بخش آزمون دارد تا بتوانید به طور آموزشی نیز از اطلاعات آن بهره ببرید.

این مجموعه نرم افزاری دارای نصب بسیار ساده است و محیط کاربری آن به قدری ساده است که نیاز به هیچ مهارت خاصی برای بهره گیری از مطالب آن نخواهید داشت. در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود این مجموعه تکرار نشدنی را بیابید. امیدواریم که مورد استفاده دانش آموزان، دانشجویان و محققین قرار گیرد.


تعداد بازدید از این مطلب: 181
erfanjavadi
18:28
دو شنبه 30 دی 1392

دانلود نرم افزار دائره المعارف گویای آناتومی بدن انسان

 

این نرم افزار قدرتمند با هزاران تصویر ریز و درشت از آناتومی بدن انسان. کاملترین اطلس ارائه شده تا کنون است.

از جمله قابلیت های این نرم افزار تلفظ اسامی هر جزء از آناتومی، قابلیت نوشتن نت و ضمیمه در بخش های مختلف است.

همچنین می توانید تصاویر را به صورت رنگی یا سیاه و سفید پرینت بگیرید. این نرم افزار علاوه بر امور تحقیقاتی و علمی در زمینه آموزش در کلاس های دانشگاهی و پژوهشی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

تعداد بازدید از این مطلب: 193
erfanjavadi
18:26
دو شنبه 30 دی 1392

http://www.cdn.gfxpedia.com/software/zz/img/88.9.7/qoran11vzs%20copy.jpg

 

كتاب قران ماه رمضان به صورت فايل كتاب الكترونيكي به صورت كامل و تمامي جزءهاي قران كريم اماده دانلود شده است اين نرم افزار قران كامل را از وطن دانلود دريافت كنيد و لذت ببريد

 

تعداد بازدید از این مطلب: 211
erfanjavadi
18:24
دو شنبه 30 دی 1392

http://www.cdn.gfxpedia.com/software/zz/farvardin89/89.1.5/zzz/al-mobin.jpg

نرم افزار آزمایشی المبین سومین محصول سایت قرآنی المبین می باشد که نسبت به نسخه های پیشین تغییرات چشمگیری داشته که علاوه بر ویژگی هایی مانند متن کامل قرآن مجید بهمراه ترجمه شیوا به قلم آیت الله مکارم شیرازی امکانات بی نظیری مانند امکان جستجوی در متون و فهرست، ویژگی های متمایزی نسبت به سایر نرم افزار های مشابه داشته که از آن جمله می توان به امکان اضافه نمودن کتاب و نیز امکان ساخت کتاب توسط کاربران و ارسال به سایت سازنده، اشاره نمود.

تعداد بازدید از این مطلب: 196
erfanjavadi
15:7
دو شنبه 30 دی 1392

http://www.cdn.gfxpedia.com/software/zz/img/88.9.7/Malwarebytes-Anti-Malware-1.34%20copy.jpg

این نرم افزار با نظارت کامل و مداوم بر فایل ها، پروسه های اجرا شده در حافظه ، برنامه های دانلود شده در اینترنت و قسمت های مختلف دیگر سیستم عامل باعث می شود تا در صورت مشاهده اولین فایل آلوده، آن را پاک کرده و از اجرای آن توسط شما جلوگیری نماید. همچنین این نرم افزار قادر است تا نرم افزار مخربی را که حتی معروف ترین نرم افزارهای آنتی ویروس و ضد نرم افزار مخرب موجود در بازار نمی تواند آنها را شناسایی کنند را شناسایی و ریشه کن کند.این ابزار قدرتمند از پایگاه داده ای قدرتمند استفاده می کند که اطلاعات مربوط به ویروس ها و برنامه های جاسوسی در آن نگهداری می شود و می توانید در هر زمان این بخش را بروز رسانی کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 210
موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار ضد هک , ,
erfanjavadi
15:6
دو شنبه 30 دی 1392

2v3lp3b.jpg

نسخه جدید COMODO آزمایشی آماده دانلود که در این نسخه از فایروال و انتی ویروس و سپر دفاعی استفاده شده که همه ی این توضیع ها با هم هماهنگ هستند و مشکلات امنیتی فایروال هم در این نسخه رفع شده

تعداد بازدید از این مطلب: 238
موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار ضد هک , ,

<-Text1->

وبلاگ چطور بود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



از این به بعد با بازی ها نرم افزار هاو.... جذاب و جدید روبرو میشوید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به Mihankids مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر